Khamis, 5 April 2012

Vitagen vs Krabi

PENAT!!!! sakit nyer pinggang..huhuhuhu....

baru jer jap tadi habis meeting kelab jabatan peguam negara...
jadi kesempatan itu..aku pn bukk lah table bersama2 akak2 yang lain..cam tak sangka plak aku boleh terlibat sampai cmgini skali..aku bukk jualan vitagen 3 pack RM 10 !!

dengan bawak dalam 100 pack habs semua nyer..alhamdulilah..pagi2 tuh cuak jugak kalau ada yang tak nak beli dan tak habis di jual..nasib baik ada k.intan yang bagi semangat untuk trus jual. =)



Ada 1 hari tuh aku, k.intan dan akif kami bukak bonet kat taman depan picc..hehehe...family2 yang g jogging tuh singgah ar membeli..suka sangat sbb permintaan pun not bad...kak intan lah yang lah y paling kelakar..dia pagi2 dah kejut nak buat jualan kat cituh..dia y cri customer sambil dokong akif dan aku tggu dlm keta..hehe tggu customer jer... =)

kerana impian nak ke krabi ku gagahi jugak untuk teruskan bisness...bukan untuk en tunang tapi untuk diri sendiri sebenarnya..kepuasan diri sendri..antara impian ku....

Jika kita ada matlamat..ada impian..capai lah ia..jangan berputus asa =)....................tapi jangan seperti setengah orang cakap jer usahanyer tak...tapi cakap lebeyy...usahalah..banyak peluang yang ada!!

4 ulasan: