Selasa, 10 April 2012

Anti btol Kunci keta ngn saya !

5.00 p.m

balikkk..yeahhh...

sebelum punch card dlu gode2 lar handbeg..mana plak kunci keta nih?? masuk balik bilik cari balik..takut tertinggal dalam drawer..aihh tak ada plak..

call prema suh cari kat tempat makan aras 4 tuh...

pastuh aku pun trus bgegas naik ke aras 4..prema cakap tak ada..alamak...!! cari2 kat tempat y hantar vitagen time lunch tuh..tak ada...

trus kua ambik lif g kat abg pulis bantuan tuh tanya..tak ada jugak??apa nih...mana plak ko tercicir kunci oiii...dah la kunci umah sekali..ngn k.intan balik johor bagai.. mana lah aku nak tidur malam nih..huhuh..dah macam2 pk nih...

last2 g C tempat parking...tengok2 pintu tak berkunci dan...........
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hambik kooo...kunci tak cabut dari keta..isk kalau kat luar ada y mkan free penyamun2 nih..tak payah kerja keras depa..sbb ada orang y cam aku y sangat cuai!!

Fuhhh~~~ lega..thanks prema sbb masuk jugak dalam ini drama ^^^

(En tunang gelak jer bila cite kat dia..ada ker ckp aku asyk pk kat dia jer sampai lupa pasal kunci!..>Blushing<)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan