Khamis, 15 Disember 2011

Voucer spa milkAdeal with Cik Surie :)

Taraa....suke2...


semalam..syok jer cari tempat Spa yang murah ag dekat nak di tuju...belek2 pnyer belek y nih cam sesuai jer...jadi terus DEAL..beli 2 Voucher untuk Cik Suriyah sekali yang terjerat sekali untuk memanjakan diri..ngee~~

Jadi kami decide untuk pergi pada hujung bulan ini :)

Jadi tak rugi untuk geledah MilkADeal nih...

RM48 (bernilai RM235) untuk Urut Detoksifikasi Seluruh Badan + Skrub Seluruh Badan + Mandi Garam Laut Mati + Rawatan Pelembapan Badan di Andamai Spa, Shah Alam [Diskaun 80%]

Minuman Teh Halia percuma pada akhir sesi
  • Andamai Spa
  • Welcome
  • Treatment Bed

Apa Yang Anda Dapat

  • Urut Detoksifikasi Seluruh Badan

  • Skrub Seluruh Badan

  • Mandi Garam Laut Mati

  • Rawatan Pelembapan Badan

  • Percuma Teh Halia Detoks

Syurga Duniawi
Hujung tahun begini biasanya penuh dengan tekanan dan pelbagai masalah lain dalam persiapan terakhir untuk menyambut perayaan. Luangkan sedikit masa dalam jadual bulanan anda yang padat dengan mendapatkan perkhidmatan yang melegakan di Andamai Spa.
Untitled1
Sedar atau tidak, badan anda memerlukan penjagaan dan pemanjaan yang rapi juga! Manjakan tubuh anda dengan tawaran hebat dari Andamai Spa sekarang yang khas untuk tubuh anda pada harga hanya RM48!  Rawatan dimulakan dengan proses urutan detoksifikasi yang melegakan untuk seluruh badan anda. Kebaikan urutan detoksifikasi adalah ia menggalakkan pengaliran darah dalam tubuh anda dan membantu proses penyingkiran toksin dalam tubuh anda. Kemudian, singkirkan sel-sel kulit mati yang membuatkan kulit badan anda kusam dan tidak bermaya dengan skrub seluruh badan.
Selesai sahaja perkhidmatan skrub badan, nikmati mandi garam laut mati yang kaya dengan mineral yang baik untuk kulit. Garam laut mati mempunyai banyak kebaikan seperti menanggalkan kulit mati, anti-toksin, anti-bakteria, mengecutkan jerawat dan banyak lagi. Rawatan seterusnya adalah rawatan pelembapan untuk badan iaitu menyapu losyen ke atas kulit anda untuk mengembalikan kelembapan, supaya kulit anda kembali lembut dan mulus.
Andamai Spa menggunakan produk dari rangkaian Pevonia Botanica yang terkenal di kalangan selebriti seperti Demi Moore, Sharon Stone dan ramai lagi. Hubungi Andamai Spa untuk membuat temujanji sekarang.
'Like' laman Facebook Andamai Spa di sini.
Untitled3
Untitled2
Untitled4
Exfoliation



p/s : Pasnih nak ajak en Tunang uat skali cm manicure/pedicures tp dia tak Moh~~huh!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan