Jumaat, 19 April 2013

Akad Nikah

dengan 2 kali lafaz..alhamdulilah saya menjadi isteri kepada Muhammad Sallehuddin.... =)

masa hari pernikahan tuh.. en Somi agak nebes...
tapi perasaan aku time tuh sedey..sedey tgk mak ayah..nebes tuh kurang...

sangat2 bjalan dengan lancar...
mak duduk sebelah semasa akad nikah dijalankan...
pegang erat tangan mak..
mak juga yang menjemput, memanggil ak untuk kuar dari bilik..
arghhh... moment yang sangat indah!
macam filem!
dan yang paling..paling membuat air mata ni jatuh..
bila ayah tanya kan persetujuan aku untuk bernikah...

ayah tanya dengan sangat tenang.. dan memang sangat sedih masa tuh...
ayah akan melepaskan tanggungjawab dia..
dan masa tuh juga lah mak juga sebak...

see.. en somi ngn muka nebes dia.. jelas nampak turun naik napas dia time tuh..hehe

masa ni untuk bagi mas kahwin...
dan.. masa untuk tanda tangan...


sebelum tandatangan en somi solat sunat dahulu...

dan seterusnya...

moment batal air sembahyang...
dengan gelang dan seutas rantai =)



Sesungguh nya saya amat2 malu dan kekok untuk en somi kiss di dahi...dan
depan2 sedara mara n kawan2 lak tuh... gila malu...
 
 
 
 

Akhirnya.. alhamdulilah..semua nya bjalan dengan baik...dengan apa yang di rancang...

En Somi... saya adalah tanggungjawab abg sepenuhnya...
bimbing..hargai lah saya seadanya...
=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan