Jumaat, 22 Mac 2013

2 minggu lagi...

hurmmm....
2 mingu......
apa eak?
perasaan?
entah...

hehehehe....
okeh, tadi baru balik dari alamanda...
bli stem.. pos kad2 kawen.. DONE!

23.3.2013
my bufday...
jadi kawan2 collect duit..
dan ak request nak kasut, nk uat sanding nt..hehehe
jadi kasut untuk majlis kahwin dah ada.. DONE!
mekasih korunk2 =)

Semalam g tgk gubahan hantaran kat rumah maklong
okeh! suka.. maklong buat apa y ak nk.. happy =)
jadi gubahan hantaran.. DONE!

kad2 untuk kawan2 office masih ada lagi y blom hantar kan lagi...

Untuk baju baru sanding...
yang kaler purple semua dah ada orang booking...
jadi nak tak nak still kne ambik yang bju hari tuh jugak...
comfirm baju sanding.. DONE!

study?.. still jugak sampai hari ini tak bukak buku..hurmmm
malas..yup sangat malas.. dan sekarang nih perasaan sangat2 serabut...huhuhu

masalah?
yup.. tak pasal2 kan nak gado?
penat nak pk... zzz
2 minggu nih kerap pulak kami
x sependapat..
hurmmm..siyes letih!
dengan masa yang tak berapa nak cukup nih kena puas kan hati semua orang...
faham tak perasaan ni..
majlis umah saya ada 2 minggu lagi dan umah awak ada sebulan lagi...
sila lah bagi ruang utk saya bernapas!!!!
bia saya setel umh saya dulu..pastuh buat lah apa2 urusan utk mjlis umh awak tuhhhhhh
stress!
saya tak suka gado2..huh =( menci......







note:

k.ien : adik ada 2 minggu jer..npe nih? xceria.. muka penat.. ada masalah ker
adik : entah..xada perasaan..perasaan nk kawen tuh blom ada.. tgk kad, tak ada perasaan, td tgk hantaran pun sama.. =.="

mood sila lah datang..plsss






Tiada ulasan:

Catat Ulasan