Khamis, 28 Februari 2013

npe nagis tgk kad kahwin saya =(

: : : alhamdulilah kad kawen dah siap dan sekarang dah ada depan mata : : :

mood nak mengedar masih awal..hanya untuk sedara mara yang jauh jer yang start dlu...

hurrmmm... sape y nagis??

eyah.. my Bff.. baru tgk design dah emo.. dan akhirnya dengan aku2 nagis.. nagis sbb ak dah hampir nk kawen..dia ckp pas nih ssh la nk manja2 ngn ak..huhuhu.. jarang lah nak kua ramai2 cm selalu..sedih kan...

dan.....

paling..paling.. buat aku sangat sedih bila......

mak ayah nagis... hurmm tak nagis kut.. reaksi muka diorang.. hati mereka yang menangis...huhuhu (tulis nih pun dah berair mata)

hantar kad kat mak.. tapi reaksi mak sangat pelik..ayah punya reaksi pun pelik..banyak diam.. sampai aku ckp ngn kak intan yang mak ayah tak xcited pun tgk kad aku..npe tak cantik ker?huhuhuhu... jadi ak malas nk beremosi sangat trus kuar cari kasut2 lama ak...

rupanya semasa ak kuar tuh... mak meluahkan yang dia sangat sedih melihat kad aku..

dia sedih ak dah nak kawen...

mak cakap ngn k.intan...." nak kahwin dah dia...." sayu jer ak dengar dari luar rumah....

patut lah reaksi mak sangat2 pendiam hari tuh.. dan situasi itu jugak lah yang mensayukan hati aku hari ini...semalam dah nagis bila teringat kisah nih...

dan hari ini.. nagis lagi...sedih... rindukan mak ayah..huhuhuhu






note  :  en somi..  bila da start study, dalam sebulan ada 4 minggu.. 2mggu akan ada kelas.. dan baki 2mnggu tuh sila lah izin kan saya balik bentong... :'(


Tiada ulasan:

Catat Ulasan