Rabu, 16 November 2011

BufDay En TuNaNg

Epy bufday to You...

16 November 2011

genaplah en salleh saye nih 23 tahun..wahhh..baru nak same baya..tp 4 bulan nt dah tak sama balik..hehehe...
nak bagi hadiah apa eak kat dia...sepanjang perhubungan kami secara permulaan sbg sahabat...sehinggalah di bertunang...

nih y hadiah y pernah bagi kat dia...


t-shirt kaler unggu..peliks..time nih bg mse mula2 kawan

bila dah mula2 nak start enjin berchenta nih y aku bagi
card y ada pic katak...hikhik..sbr je dia kan ngn aku..tp nih sebagai conth jew..tp xlah beso nih aku nyer kecik jer card tuh... :) tp tang i love you tuh ad..gedikss!!!

bila dah declar y kami nih couple nih plak y aku bagi kat dia...


jam tangan putih..sebonar nye..dia nih minat kaler putih..dan aku pun hadiakan lah dia jam..sbb time tuh tgn dia kosong jer xada jam..

selain daripada hadiah ada gak belanja tgk wayang...makan2..sbb ssh nak beli kan hadiah untuk dia nih..agpun dia pun tak mintak apa2..asalkan aku ada ngn dia ckup..besh tak??ngeee~~

tapi untuk 2011 nih ak plan nak bagi dia....

 Baca Diari chenta kami...untuk tahun 2010

Aku ada buat diari chenta kami..daripada mula perkenalan lagi...bagaimana kami berdua berkenalan..saat suka..menyampah..bengang..merajuk..nak sepak..semua ada dalam tuh..Rasa nyer nih yang paling baik kut...

dan awk nih hadiah daripada Cik Tunang untuk En Tunang!!!

nak wish pe eak~~???

***Hurmmm....orang akan amin kan doa wk untuk kebaikan semuanyer***

***makne nyer..kalau doa kan diri wk panjg umo..org amin..
sihat,bahagia..amin
cpt kaya..org amin bnyk kali..hehehe~~~


SAYANG itu SELALU~~~

2 ulasan: