Selasa, 25 Oktober 2011

Bulan Oktober nih banyak betul dugaan nyer...

Bulan Oktober nih banyak betul dugaan nyer...

_kunci Rumah_

bila tgk mcm tak ada harga tapi ter sangat lah penting..huhu...
time tuh aku n akk intan baru balik dari kje..tgk sibuk2 mmbuka pintu rumah..Amanda merengek suk guntingkan choki2..dan dengan terlalu fokus pada choki2..aku pn masuk lah rumah tanpa mncabut kunci pada tombol pintu dan pintu pn tutup...pintu gate pun aku tak tutup(kunci)~~~besok pagi mencari2 kunci 1 rumah dan hilang! paling haru kunci rumah d sekali kan ngn kunci kereta!!damn!!..berlari ke tingkap..fuhh sib baik keta ada...kunci tuh dah ada org ambik..kami call maintanance suh tukar kan tombol pintu..done! rumah setel..skunk tinggal keta aku plak y kt bwh umh nihhh...


_Kunci Kereta_

nak Di jadikan cerita kunci aku 1 dah rosah dan 1 lagi dah hilang..jadi kereta tuh nak kne buat kunci baru+lock yang baru..jadi kereta aku kne lah towing..sedey!!keta aku kne jadi mcm tuh :(



RM 1000!!!!perghhh...jumlah yang aku kne bayar utk tukar kan lock+kunci baru...jadi aku kne lah kuar kan RM500 daripada ASB dan RM500 daripada En Tunang..thanks! :) tapi dia agak bengang dengan kecuaian aku..huhuhu...

beberapa hari selepas tuh aku kembali mengulangi kesilapan aku..dengan meninggal kan kunci pada gate rumah!!!balik kje tuh dalam kereta ku n k.intan mencari2 kunci..ku patah balik ke opis mncari dan pas balik tuh aku g check kat gate rumah dann...baik jer kunci tuh duk kat ci tuh.. (*_*')dayah..dayah...aihhhh


_Saman_

Besok nyer..aku g opis dengan Bismillah..aihh..risau gak..check email..taraaa..MyEG..bagi sepesel email..PDRM!!!waaaa..u have 2 summons!!!at putrajaya n subang!!!choiiiii..Rm450Total!!arghhhh..mne nk cekau wit nih....huhuhuhu..malang2...
^^^Laju lagi!^^^

arghhhh..mne nk cekau wit nih....huhuhuhu..malang2...



_Handset C3_

dan semalam..huhuhu...handset kesayangan nih..beli pada bulan Februari..2 hari selepas hari Pertunangan aku..dia telah menamatkan riwayatnyer..jatuh..berkecai...dan hari ini..tiada perhubungan luar lagi..huhuhu..dah tak wit larrr nak beli!!!sedeyyyy~~~wit kumpul nak kawen pun makin lame mkin kurang...aihhhh~~~
En tunang masih belum tahu yang hp aku nih dah rosak disebabkan kecuaian aku nih...kalau dia tahu mst dia mrh nih...aihhh.....

mooD :

Sedih+risau+pening...huhuhuhu

2 ulasan:

  1. Dayah, macam mna henset tu leh jatuh??Sabar Kuatkan semangat yer..

    BalasPadam
  2. gile bnyk dugaan pkai duit!!!!...sabar yeh cik dayah..

    BalasPadam