Selasa, 7 Jun 2011

TekNologi MakaNan Vs Chenta_JoDoh

KuanTan..PoliTeknik Sultan Haji Ahmad Shah..Time tuh ambik cos Sijil Teknologi Makanan..
Sem 1 = BelaJar untuk Lulus saHaja
Sem 2 = Belajar Untuk 3 Pointer
Sem 3 = LaTihan industri (l.i)
Sem 4 = Belajar Untuk dapatkan K.J (anuGerah Ketua jabatan) :)

CmnEr eak boleh terjumpa berjumpa berkenalan ngn Sallehuddin Mahmod nih???
* Time Tuh Sem 3( L.I)..aku kne kat Prima Agri Product bangi..dan aku duk kat umah makcik aku kat Putrajaya..dan kebetulan pulak saleh nih pun dak kat sane..banyak gak kebetulan berlaku dalam life kami nih..mula2 terserempak kat KTM,pastuh dia lalu kat betul2 depan keta ayah time dier nak melintas jalan..dan kerana semua tuh lah y mmbuatkan kami teruskan msg2 untuk ilang kan buring masing2..hehehehe..permulaan nyer kerana Hujan..dek rse ksian dia g MARDI serdang ujan2 aku boleh plak tolong hantar dia g sne singgah sblm g ke bangi..he2..then..kat citulah kami mula berkenal2.. :)

Part2 y ku ingat time kami di PuTraJaya <3

* blnje Makan eskrem Mcd
* Dia n Quwe datang habiskan mee kari time open House Umah makcik..
* saje suka2 bagi dia salah alamat Umah makcik..hehehehe..
* kami jalan2 g beraya umah kawan2 (suri..Ira)
* Bila ku slamber bg kunci keta kancik k.ila padahal dier tak ada lesen time tuh.. (ku tak tahu dier xad lesen) huhuhu
* bila mak Suri ingat kami nih dah kapel time tuh..sebenarnyer tak lah..masin mulut makcik eak..skunk nih dia tunang saye lah :)

dan akhirnya..saya tak sambung dip fud tech kerana saya dah dapat kje gov..walaupun sbg PT..difikir2 kan..Allah liku2 kan idup saya nih..tak bg direct supaya saya dapat berjumpa dengan awak lah :) Sallehuddin..iaitu En Tunang Ku...dan bg ku puas hati dengan minat ku terhadap bidang sains..HIDUP YANG PERNUH WARNA~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan